vrijdag 20 november 2015

Mijn Babyboys zijn 1 jaar geworden

Dit bericht heb ik heel lang geleden geschreven, in mei 2012, maar vergeten te publiceren. 

Mijn tweeling zijn 1 jaar geworden, Hiep Hiep Hoera!

Het eerst jaar was druk en vooral moeilijk voor mij maar moet niet vergeten dat ik heel veel leuke dingen heb meegemaakt. Ik heb mijn kids van een hulploos wezens die vooral slapen zien steeds meer leren..Volgen met de ogen, gericht grijpen met de handjes, kraaien, omrollen op de buik, een paar weken later ook weer terug, tijgeren, kruipen, tanden en kiezen krijgen, optrekken tot zitten en staan.. langs de tafel lopen.

Maar heb ook mogen meemaken hoe mijn twins van elkaar verschillen! qua uiterlijk als qua karakter . ieder heeft eigen karakter, eigen persoonlijkheid, eigen manier om zich uit te drukken.. heel apart is dat!

Speciaal voor deze leuke gelegenheid, Heb ik thema taarten mickey mouse besteld. De cupcakes heb ik zelf gemaakt.




 Love you my little boys



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht... Hoop je snel terug te zien!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...