vrijdag 20 maart 2015

Wie is Dulce fresa?


Ik ben voor de derde keer genomineerd  voor de Liebster Award. De eerste keer door mijn mixed kitchen, toen had ik het zo druk en kon geen gehoord geven aan de nominatie. Dit jaar ben ik op een dag genomineerd door twee bloggers, namelijk Oh lady bake en Donna Caramella. Bedankt ladies voor de nominatie.
Liebster Award is eigenlijk een virtueel vragenlijstje voor bloggers met minder dan 1000 volgers of die nog niet zo lang aan het bloggen zijn.  Je krijgt 5 vragen die je beantwoordt en vervolgens stel je 5 nieuwe vragen aan 5 andere bloggers. Op deze manier leer je een beetje de persoon achter de blog kennen. Super! Hieronder dus mijn antwoorden en vervolgens mijn nieuwe vragen en nominaties.


Waarom ben je met je blog gestart?  

Toen ik mijn tweeling heb gekregen, was ik het eerst jaar bij de kinderen thuis.. Ik kon niet veel doen zoals voorheen. Mijn hobby`s zoals reizen kon ik niet meer uitoefenen. Toen ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe uitdaging.. iets doen waaruit ik energie haal en te gelijkertijd thuis bij mijn kids. Ik ben vaker gaan bakken, inspiratie opdoen dan een eigen draai aan een recept geven. Mijn beste vriendin had me toen op het idee gebracht om te gaan bloggen. ¨Je bent creatief, je hebt een goede smaak en je deelt altijd originele ideëen met ons, waarom ga je niet bloggen. Toen is het begonnen...

Wat is je lievelingsgerecht, en waarom?
Couscous met vlees en groeten is mijn lievelingsgerecht. Vroeger maakte mijn oma couscous op vrijdag. Deze werd met de hele familie gegeten. Het zorgde ervoor dat de familie minstens 1 keer in de week bij elkaar komt. Het was druk maar ook gezellig. Couscous is voor mij een symbool van warmte, gezelligheid en liefde.


Wat lust je absoluut niet?
Kokos! Als kleine meisje wilde niets eten waar kokos in zat..geen idee waarom ik dat niet lust.

Wat is je guilty pleasure? 
Voor Chocolade kun je mij altijd wakker maken.. Ben een chocoholic en wil altijd recepten uitproberen waar chocolade in zit.

Heb je een levensmotto, en zo ja, hoe luidt deze?
Mijn motto: Nothing is impossible. Met doorzettingsvermogen en een beetje geduld kun je alles bereiken wat je wilt.

Wat is het mooiste dat je tot nu toe is overkomen?
De geboorte van mijn 3 zonen.. zo speciaal, zo leuk, ben zo trots.

Heb je een droom die je verwezenlijkt wil zien, en zo ja waaruit bestaat die droom?
Ik zou graag iets voor mezelf willen beginnen en beroemd worden :D Ik mag toch dromen!

Wat is je droombestemming? 
Mijn passie is reizen. Het lukt ons op dit moment niet om een verre reis te maken met de kinderen.. Mijn droom is om een wereldreis te maken.. Misschien ooit als de kids wat ouder zijn! 


Ik heb de volgende blogs genomineerd voor Liebster Award..


En dit zijn mijn vragen:
  1. Waarom deze naam voor jouw blog?
  2. Wanneer ben je gestart met bloggen en waarom?
  3. Wat vind je het leukst aan het bloggen? 
  4. Wat is je favoriete dessert aller tijden?
  5. Wat is je grootste angst?










3 opmerkingen:

  1. ah leuk om je antwoorden te lezen!
    ik heb eerder iets met Tajines... en dat reizen, mijn stiefdochter is 3 weken naar Thailand geweest met een 4 en 5 jarige. Het kan, maar het is anders dan je dat alleen zou doen natuurlijk. Ik hoop dat je dromen in vervulling mogen gaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee leuk,ik zie nu pas wat t inhoudt!ik zal de vragen zsm op mijn blog beantwoorden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk en mooi om te lezen ♡ keep on blogging!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bericht... Hoop je snel terug te zien!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...